Thursday, July 15, 2010

sudey kembali ke kampung halaman.....yeah..

hmmm.... lame gile x menulis nie.... rasenyer sejak aku resign dulu smpi skang ni baru bukak balik blog ni.... hmmm... skang ni hidup dah kembali normal balik.... siang keje malam tido...x perlu nak byk2 pikir dan maki hamun org... cume maki hamun pc ngan server jer skang ni... Sedar tak sedar dah masuk 3 bulan aku keje kat tempat baru ni... maknenyer dah hampir 3 bulan aku duk kat felda ni... Jauh drp suasana bising bndr... cume dikelilingi pokok2 sawit yang baru nak idup... hahaha... aku agak hepi gak keje kat tmpt baru ni... mungkin sbb ader ramai org kat sekeliling.... lagipun keje kat tmpt baru ni xde ar pressure sgt... cume repair2 pc... tgk2 server... tgk2 network... xde ar payah sangat...cume 3 minggu lepas ader ar tekanan skit sbb boss aku resign... 1 week notis plak tu... dah ar aku baru masuk sebulan lebih jer.. terkontang-kanting gak aku sesorang wat kerja kat kilang tu... x pasal2 kene wat keje kuli ngan boss skali...hmmmm...Tp minggu ni boss baru sudey masuk... aku dah x pyh nk wat keje pening2 kepala...yeahh.... Kurang skit bebanan kerja nmpk nyer.... harap2 kekal lame ar aku kat tmpt ni... hahahaha.....

No comments:

Post a Comment