Sunday, May 2, 2010

busan... x tau nak watpe....

31 April 2010---- hari last aku kerja menjage line tenet..... sepatutnyer hari last aku 7 aribulan tp bg memudah account buat kira2...jd kompeni aku bg aku resign awal.... Walaupun rase berat hati nak resign tp nak wat cmne.... family first.... Lepas ni aku keje dkt ngan area rumah aku.... care gak... jimat skit kos.... rasenyer keje ngan aku dpt ni same mcm keje yg awal2 aku wat dulu... name jawatan jer yg berbeza.... hahaha... kembali melakukan kerja2 end user support...

Memandangkan aku resign seminggu awal..jd terpaksa ar memikir ape nak wat dalam mase seminggu ni... takkan nak tido jer... mau jem bdn nnti.... huhu....hari ahad dah terisi ngan aktiviti kenduri kawin dah reunion ngan kawan2 lame.... rasenyer dah setahun lebih tak jumpa... masing2 dah kayer nmpk nyer.... aku jer yg miskin lg....hahahaa..... seronok jugak dah kumpul sekali sekala..

Tp ader jugak yg tak bestnyer..... mase balik dr melaka jalan jem nak mampos..... dr tol ayer keroh tu... sampai ke machap die nyer jem.... rase cam lalu jalan kampong ar plak...dkt tiga pat kali kete berenti.... x pernah aku balik dr melaka smpai jb dekat 4 jam.... cam balik lg kl ar pulak...dah ar aku nak balik kota tinggi plak pastu.... nak taknak.... terpaksa ar meredah kegelapan malam untuk blk kota tinggi... siot tul.... nak kene komplen plus ni...huh!!!

No comments:

Post a Comment